Ekonomi

‘Efsanevi Kasım’da deterjan satış lideri; en yoğun alışveriş akşamları

Hepsiburada’nın Efsane Kasım kampanyasının ilk dönem sonuçlarına göre, Hepsiburada müşteri sayısı geçen yıla göre ayın ilk 5 gününde yaklaşık yüzde 15, siparişler ise yüzde 26 arttı.

Kasım ayının öne çıkan ürünleri arasında şarjlı süpürgeler ve yerli kozmetik ürünler öne çıktı.

Pazardaki satışların büyük çoğunluğu KOBİ’ler ve aile işletmeleri tarafından yapıldı. Kasım ayının ilk 5 gününde 100 milyon ziyaretçi indirimli ürünlere ulaşmak için yarışırken, en çok satılan ürün ise deterjan oldu.

Kesinlikle en zor saatler yaşandı

Verilen bilgiye göre, İstanbul, Ankara ve İzmir’in ardından Efsanevi Kasım’a yoğun ilgi gösteren şehirler ise Bursa, Kocaeli, Antalya, Konya ve Adana oldu. Hepsiburada kullanıcıları alışveriş için en çok akşam 20.00-23.00 saatlerini tercih etti.

Şarjlı elektrikli süpürgelere talep geçen yılın aynı ayına göre yüzde 35 artarken, en çok satan markalar Philips, Xiaomi ve Roborock oldu. Hepsiburada platformunda ilk 5 günde en çok sipariş verilen kozmetik ürünler serumlar, yüz bakım kremleri ve tonikler oldu. En çok satan markalar arasında yerli markalar öne çıktı.

Ön planda bebek arabası ve park yatağı

Kasım ayının ilk 5 gününde anne-bebek kategorisinde en çok satılan ürünler, pratik kullanımı nedeniyle ebeveynlerin tercih ettiği el katlamalı bebek arabası ve anne karyolası oldu.

Hepsiburada’da moda kategorisinde öne çıkan ürünler ise sweatshirt, çorap, eşofman, mont ve kazak oldu.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu